luni, 1 iulie 2013

Rulada de porc



1 lingurita boia dulce 
1 bucata pulpa de proc cca 1 kg
3 bucati carnat de casa  
3 bucati borcov fiert
1 lingura usturoi ,chimen ,verdeturi italiene ,sare si piper 
Taiem carnea si o intindem cu ciocanul de snitele in folie ( ca sa nu se rupa) .O condimentam ,pisam putin condimentele impreuna sa se amestece aromele.Punem felii de morcov taiat pe lung pe o margine a feliei de carne .Apoi punem si carnatii si la final rulam carnea si o legam cu ata. Presaram putine condimente si pe deasupra si apoi dam la cuptor ruladele .Eu le-am pus intr-o punga pentru friptura si am adaugat cca 200 ml apa .Dam punga la cuptropentru o ora si spre final o desfacem ca sa prinda crusta frumoasa.Servim rulada taiata felii .Este foarte frageda si buna .






2 comentarii:

  1. mm, o bunatate!! Vin si eu la masa, dar sunt convinsa ca nu mai ai.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa este din pacate nu mai am ,azi am avut la cina o salata cu morvoc.sfecla si varza dulce langa pui la gratar (fara piele ) :D

      Ștergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...