vineri, 31 mai 2013

Cornulete cu osanza

Cornulete un desert pe care nu il adoram ,stiam ca atunci cand este vorba de cornulete trebuia sa coacem toata ziua si sa migalim la ele miici mici mci .De mancat se mancau imediat .
Dar iata ca am cautat prin caietele mamei si am facut si eu o tura ,parca nu au fost asa migaloase cum imi aminteam eu .
1 ou 
1 pachet de margarina
2 cani de osanza 
1 lingura de otet
1 cana de sifon sau apa minerala
25 g taic frecat putin cu sare faina cat cuprinde pentru un aluat nelipicios 

Umplutura :
1 borcan de gem de prune
miez de nuca macinat
1 lingura de cacao 

.Framantam aluatul bine si apoi il punem la frigider pentru o ora.Intindem foarte subtire aluatul si il taiem patratele pe care le umplem cu rahat sau amestec de gem ,nuca si cacao .












3 comentarii:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...