sâmbătă, 26 ianuarie 2013

Peste cu legume

â


1 kg burta de peste
1 cutie mist bonduelle porumb si mazare
1 buchet mic de broccoli
2 morcovi
4 cartofi
condimente pentru gratar de peste
sare si piper dupa gust
100 g unt
Presaram condimentele speciale pe carnea de peste  de la Kotanyi  .Lasam putin bucatile la odihna si apoi punem la fiert cartofii si morcovii. Bucatile de broccoli se poaresc doar 4-5 minute in apa clocotita.
Punem la fript carnea de peste intr-o tigaie antiaderenta ,intoarcem pestele de pe o parte pe cealalta dupa ce isi face crusta .
Sotam in unt legumele si le condimentam cu sare si piper apoi le servim langa pestele fript.O cina grozav de buna si se usoara  .




 .

2 comentarii:

  1. Ahaaa, deci ai avut ditamai pestele si pe noi ne amagesti doar cu o bucatica de pe burta? Pai nu-i cinstit, ca mie nu mi-a ajuns bacata din poza, mai vreauuuuuu :)))))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi pare rau ca nu am pus mai multe bucati in poza sa fie de ajuns.Am cumparat asa burta de peste si eu doar am taiat-o felii sa o frig .Buna rau :D ,oricum mie imi place mult pestele si sunt subiectiva.Multumesc!!!

      Ștergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...