marți, 29 mai 2012

Vasul Pyroflam si un tort exceptional






Sunt una din multii castigatori ai vaselor Pyroflam de la Real ,un vas exceptional pe care am avut placerea sau privilegiul sa il pun l treaba in bucataria proprie .Vase care ne usureaza enorm munca in bucatarie care pot fi folosite pe plita electrica,cu gaz ,pe flacara sau in cuptor si care pot fi puse pe foc imediat ce le-am scos din congelator.





















Se merita sa faci tot felul de bunatati in el,sper exemplu un drob grozav sau sarmalute.Capacul de sticla mentine aburul in  interior si astfel mancarea nu se usuca ,se gatesca incet si bine.Putem pregatii mese copioase pentru musafiri  cu cateva zile innainte,punem sarmalutele sau drobul pregatite gata in vas ,dam vasul la congelator si cu ceva ore inainte de sosirea invitatilor le coacem.Astfel avem mai mult timp pentur noi si nu incepem petrecerea obosite sau cu mainile mirosind a ceapa .Solutia inovatoare este Pyroflam
Mie imi place sa fac dulciuri ,ma relaxez si ma deconectez atunci cand ornez un tort
Aceasta prajitura/tort este foarte iubita de familia mea,pentru vasul primit am injumatatit reteta si in crema de zahar ars am adaugat o lingurita de scortisoara
Reteta o puteti gasiiAICI
In acest articol vorbim despre vasul Pyroflam .
















Am si un mare mare ajutor in bucatarie care imediat a sarit cand a auzit ca este vorba de iubitul ei Real fara egal :) Nu stie mare lucru despre magazinul in sine dar.......locul de joaca de la intrare o fasineaza ca pe orice copil de altfel.Cred ca este un mare mare plus pentru noi si pentru copii,nu mai fugim printre rafturi dupa ei ,sunt fericiti si se joaca..
Am inceput prin a pregatii ingredientele ,am presarat zahar in vas ,am pus jumatatti de mere si apoi iar zahar.Printre ele am pus cubulete de unt.Buuun sunt fooooarte curioasa daca o sa iasa  super,cum o sa se desprinda de pe vas,cum o sa curat vasul :D
Dam vasul la cuptor apoi pregatim crema de zahar ars din 1 cana de zahar, 1 lingurita de scortisoara 1 cana de lapte si 3 oua Dupa ce am terminat adaugam crema peste merele rase .In casa incepe sa miroasa a mere coapte a scortisoara si zahar ars.Va puteti imagina aroma delicioasa.


















Lasam vasul la copt si pregatim un blat simplu din 3 oua .Sabi e la pupitru
















ea manevreasa mixerul sau  amesteca in galbenusuri .Nu mai are rabdare ,nici eu de altfel.Punem blatul peste crema si dam iar la copt ,tragem cu ochiul in cuptor sa vedem ce face minunatia si ne ocupam de decor .


















Dupa coacerea blatului scoatem  vasul si il rasturnam pe un platou ,lasam tortula coperit cu vasul ptr cca 2 ore ,sau pana se raceste complet.
Scoatem vasul si ornam cu frisca si cu bilute colorate asa cum a vazut Sabina la locul de joaca.
Vasul ramane foarte putin murdar ,se curata IMEDIAT cu putina apa calda si un burete .Cam asa de murdar a ramas ,minunat nu-i asa????


















.Asa incantata am fost de el de ceea ce poate sa faca si pana seara l-am mai pus la treaba o data ,am facut paste penne cu branza la cuptor ,o bunatate pe care o adora copii mei .
Chiar si pastele arata a tort  ,le puteti vedea AICI  ,s-au copt extraordinar de bine  cu capacul pus nu s-au ars la suprafata au fost grozave.


 In sfarsit s-a racit si il putem orna

























Bilutele de la loculd e joaca made by Sabi  :D

O feliuta pentru voi toti ,multumim pentru minunatul vas  .Sigla Real este facuta din pasta de zahar . 


















In concluzie....gand pe strans punctele Real pentru ca am pus ochii pe asa ceva si vad acolo o lasagna sau un pui umplut delicioooos. Calitatea isi spune cuvantul si noi trebuie sa profitam din plin de oferta generoasa de la Real  .


5 comentarii:

  1. Tortul arata exceptional , cred ca e si foarte gustos...poate candva o sa fiu pe aproape sa-l savurez. Imi place si de Sabinuta ta, care iti da un mare ajutor in bucatarie..Am vazut :d

    RăspundețiȘtergere
  2. Arata bine tortuletul.E super fain vasul.Si mie imi place sa gatesc in el.Nu ma abtin sa nu fac cate ceva zilnic in el decand il am.
    Sa gatesti cat mai multe retete in vasul castigat si bafta in concurs.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim frumos,asa este si eu gasesc imediat cate ceva de facut in el,cartofi noi innabusiti cu mirodenii am facut ........ o bunatatee ,pastele sunt super, o tocanita ptr copii si e la ca nou dupa fiecare utilizare.Bafta si dumneavoastra .

      Ștergere
  3. Ma bucur ca ai postat o reteta ptr tort,chiar era curioasa daca pot face un blat in el si m-ai convins ca e posibil. Marimea e perfecta ptr un tortulet potrivit de mare,formele mele mi se par prea mari ptr un desert de sfarsit de saptamana. Bravo Sabinei ca te ajuta atat de mult!

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumim Mitinita ,Sabi ma ajuta mereu la ceapa nu vrea explicatia ar fi ca : chiar daca port ochelari mami imi intra in ochi pe langa nas si pe deasupra ochelarilor si ma ustura pentruc a e usturoasa :))
    Blatul se desprinde minunat de pe forma ,doar o ungi si o tapetezi cu faina sau poti pune putina hartie de copt pe fund pentur siguranata .

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...